Det kendte TV 2-par har haft travlt, men nu kan de glæde sig over, at det hele endelig er faldet på plads.
Efter en periode præget af travlhed og usikkerhed kan Lena og Mads Gram Thomsen fra TV 2-serien ‘Årgang 20’ nu kalde sig ejere af et nyt hjem.
Det deler parret i et opslag på det sociale medie Instagram, hvor de dermed også fortæller, at boligsøgningen er afsluttet, og at familien er rykket ind.
Det skriver Ekstra Bladet.
Tæt på det gamle hus
Det nye hjem er ikke langt fra det forrige, da afstanden blot udgør 500 meter, og familien kommer derfor til at være en del af det samme lokalområde som hidtil.
“Vi er flyttet hele 500m og bor altså stadig i dejlige Stevning. Det næste lange stykke tid skal bruges på indretning, projekter indenfor og udenfor, samt falde til ro og nyde at vi nu har fundet vores hjem,” skriver parret.
Parret beskriver forløbet som krævende, men glæder sig nu over udsigten fra den nye terrasse.
Sat til salg i februar
Boligsalget tog for alvor sin begyndelse i februar, da deres 351 kvadratmeter store ejendom blev udbudt til 1.145.000 kroner. Dengang antydede parret også, at et helt nyt kapitel var på vej.
“Vi har taget en stor og velovervejet beslutning, vi har nemlig sat vores hus til salg. Det er en enormt spændende og lang proces, vi har sat i gang, for vi ved nemlig ikke, hvad der så skal ske,” skrev de på Instagram på daværende tidspunkt.
I dokumentarserien ‘Årgang 20’ på TV 2 følger man Lena og Mads Gram Thomsen og deres børn Asmus og Malte.
De er én af flere familier, der er blevet fulgt siden 2020, og som vender tilbage på skærmen én gang om året.