Prinsesse Isabella afslutter snart sine tre år på Øregård Gymnasium og bliver student.
For prinsesse Isabella tegner denne uge til at blive en af de mest mindeværdige i hendes liv.
Tre år på Øregård Gymnasium er nemlig ved at være forbi, og det er naturligvis noget, der skal fejres.
Først og fremmest venter den allersidste eksamen dog for prinsessen, før hun kan kalde sig student.
Sidste eksamen i denne uge
Gymnasiets kalender viser ifølge Kendte.dk, at den sidste eksamensdag for Øregård Gymnasium falder den 24. juni.
Det vil sige, at Isabella senest onsdag i denne uge kan glæde sig over at få sat sin studenterhue på hovedet.
Fredag står den endelige dimission så for døren på Øregård Gymnasium, og her vil prinsesse Isabella være blandt mange glade elever, der modtager sit studenterbevis.
Som tradition byder til, skal hun efterfølgende ud at køre studenterkørsel for at besøge sine klassekammerater.